Specjalizuję się w terapii: dzieci, młodzieży, osób dorosłych; osób ze spektrum autyzmu z niepełnosprawnością intelektualną, z mózgowym porażeniem dziecięcym również korzystających z alternatywnych metod komunikacji; osób przejawiających zaburzenia lękowe, PTSD, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, zaburzenia odżywiania, zaburzenia nastroju, zaburzenia osobowości; nastolatków poszukujących swojej tożsamości płciowej i seksualnej; ofiar przemocy seksualnej; osób z niepełnosprawnością i zaburzeniami neurorozwojowymi w różnym wieku przejawiających problemowe zachowania o charakterze seksualnym. Prowadzę też konsultacje, których celem jest edukacja w zakresie seksualności dla dzieci i nastolatków oraz dla osób z niepełnosprawnością i z ASD oraz konsultacje dla rodziców osób z zaburzeniami rozwojowymi. Prowadzę terapię w języku polskim.
Doświadczenie kliniczne, w pracy z pacjentami: W latach 1994–2009 praca w charakterze pedagoga specjalnego w placówkach specjalnych dla osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną i z niepełnosprawnością sprzężoną; od 10 lat prowadzenie konsultacji dotyczących seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną, ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością sprzężoną w ramach współpracy z organizacjami tj.: Stowarzyszenie „Bardziej Kochani” w Warszawie, Fundacja „Synapsis” w Warszawie, KTA w Białymstoku, Fundacja JiM w Łodzi; w 2018 r. staż w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie; od 2017 r. prowadzenie psychoterapii w ramach prywatnej praktyki Doświadczenie dydaktyczne i badawcze: Realizuję zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych seksuologia kliniczna na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i Sopocie, prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych Seksuologia Kliniczna – Opiniowanie, Edukacja, Terapia na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu.
Przez wiele lat pracowałam jako wykładowca na uczelniach wyższych, realizując przedmioty pedagogiczne. Byłam prelegentką na licznych konferencjach naukowych w Polsce i za granicą. Od 15 lat jestem trenerką szkoleń dotyczących seksualności osób z niepełnosprawnością i spektrum autyzmu dla specjalistów i rodziców. Realizowałam badania naukowe dotyczące różnych aspektów seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną. Wykształcenie: W 1997 r. uzyskałam tytuł magistra pedagogiki (specjalność: pedagogika specjalna) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 1999 r. ukończyłam studia seksuologiczne na UAM w Poznaniu.
W 2002 r. na UAM w Poznaniu uzyskałam tytuł doktora w zakresie pedagogiki. W 2019 r. ukończyłam czteroletnie dwustopniowe studia podyplomowe w psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowane przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS. Uprawnienia i certyfikaty: Posiadam świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanych przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS. Przynależność do stowarzyszeń naukowych: Jestem członkinią Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, a także Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Wybrane publikacje: „Mam autyzm. Mam seksualność. I co dalej? Poradnik dla rodziców, terapeutów i nauczycieli” (2017), Fundacja JiM, Łódź; „Dojrzewanie. Miłość. Seks. Poradnik dla rodziców osób z niepełnosprawnością intelektualną” (2017) Stowarzyszenie Rodzin i Opiekunów Osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”, Warszawa; pakiety edukacyjne dla osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych: „O dojrzewaniu. Chłopcy” (2017), „O dojrzewaniu. Dziewczęta”(2017) oraz „Poznać i zrozumieć uczucia”(2018), PWN, Warszawa.